Det kan være behov for å oppdatere siden når man logger inn første gang.
Vi modererer debatten i etterkant og alle innlegg må signeres med fullt navn. Se På Høydens debattregler her. God debatt!
Kan alle professorar lage eksplosjonar? Kva stilling er best eigna for forsking? Og er det eigentleg greit å slenge joggeskoa på dei spesialdesigna aulastolane? Denne veka var sjetteklassingar frå heile Bergen på forelesingar i den nye storstova.
– Kva gjer ein professor?
Andreas Wahl, kjend frå mellom anna det populærvitskaplege programmet «Folkeopplysningen», spør sjetteklassingane som er i aulaen for å vere med på Barneuniversitetet.
– Han forskar, svarar ein gut.
– Korleis forskar ein? Står ein? Rekk opp handa alle de som trur at ein står når ein forskar!
Omlag halvparten rekk opp handa.
– Eller sit ein? Opp me handa de som trur at ein professor sit når han forskar!
Nesten like mange hender kjem i vêret.
Tre timar, fire fakultet
Gjennom fire forelesingar à 30 minutt, fekk dei ei lyninnføring i mystiske vikinggraver, samt litt vitskapsteoretisk bakgrunn for kvifor det er vanskeleg å ha sikker kunnskap om vikingane. Dei fekk også høyre om tigging i eit juridisk perspektiv, om korleis tannlegen kan vere detektiv, samt ta del i historia om Frida og Professor Vinter.
Rekruttering i grunnskulen
Oddrun Samdal hadde pynta seg med den raude viserektorkappa.
– I rekrutteringsarbeidet har vi starta med å rette oss inn mot grunnskulen. Det er viktig for oss å vise fram kva universitetet kan vere. Her kan dei kome og bli kjende med bygget, og kanskje få eit ønske om å studere her seinare, seier Oddrun Samdal.