BRITA har registrert 100. 000

Publisert

Fredag 7. november ble sak nr. 100. 000 registrert av Issue Track på BRITA. Issue Tracker er et verktøy som gjør det mulig å følge opp hver brukerstøtte på en effektiv og ryddig måte. Programmet ble tatt i bruk i 2003.

– Det er heldigvis slutt på den tiden da vi skrev ned feilmeldingene på gule lapper og sendte e-poster i øst og vest. Med Issue Tracker samles alle innmeldte saker på ett sted som gjør det lett å følge opp saker. sier senioringeniør ved IT-avdelingen Magne Bergland.

Fredag 7. november ble sak nr. 100. 000 registrert av Issue Track på BRITA. Issue Tracker er et verktøy som gjør det mulig å følge opp hver brukerstøtte på en effektiv og ryddig måte. Programmet ble tatt i bruk i 2003.

– Det er heldigvis slutt på den tiden da vi skrev ned feilmeldingene på gule lapper og sendte e-poster i øst og vest. Med Issue Tracker samles alle innmeldte saker på ett sted som gjør det lett å følge opp saker. sier senioringeniør ved IT-avdelingen Magne Bergland.

Det er ikke bare IT-avdelingen som bruker verktøyet. I følge Bergland blir Issue Tracker blant annet benyttet av regnskapskontoret, utdanningsavdelingen, formidlingsavdelingen og lokale IT-grupper for å ha oversikt og direkte oppfølging av innmeldte saker.

Powered by Labrador CMS