Det kan være behov for å oppdatere siden når man logger inn første gang.
Vi modererer debatten i etterkant og alle innlegg må signeres med fullt navn. Se På Høydens debattregler her. God debatt!
Fredag 7. november ble sak nr. 100. 000 registrert av Issue Track på BRITA. Issue Tracker er et verktøy som gjør det mulig å følge opp hver brukerstøtte på en effektiv og ryddig måte. Programmet ble tatt i bruk i 2003. – Det er heldigvis slutt på den tiden da vi skrev ned feilmeldingene på gule lapper og sendte e-poster i øst og vest. Med Issue Tracker samles alle innmeldte saker på ett sted som gjør det lett å følge opp saker. sier senioringeniør ved IT-avdelingen Magne Bergland.
Fredag 7. november ble sak nr. 100. 000 registrert av Issue Track på BRITA. Issue Tracker er et verktøy som gjør det mulig å følge opp hver brukerstøtte på en effektiv og ryddig måte. Programmet ble tatt i bruk i 2003. – Det er heldigvis slutt på den tiden da vi skrev ned feilmeldingene på gule lapper og sendte e-poster i øst og vest. Med Issue Tracker samles alle innmeldte saker på ett sted som gjør det lett å følge opp saker. sier senioringeniør ved IT-avdelingen Magne Bergland. Det er ikke bare IT-avdelingen som bruker verktøyet. I følge Bergland blir Issue Tracker blant annet benyttet av regnskapskontoret, utdanningsavdelingen, formidlingsavdelingen og lokale IT-grupper for å ha oversikt og direkte oppfølging av innmeldte saker.