Det kan være behov for å oppdatere siden når man logger inn første gang.
Vi modererer debatten i etterkant og alle innlegg må signeres med fullt navn. Se På Høydens debattregler her. God debatt!
Sentraladministrasjonen ved UiO får ein heilt ny organisasjonsmodell. Det er klart etter at Universitetsstyret i går samrøystes vedtok å leggja ned fem av dagens avdelingar og oppretta fem nye einingar med nye namn.
Dermed fekk forslaget som universitetsleiinga og fagforeiningane i fellesskap stilte seg bak, full oppslutnad i Universitetsstyret. Den største endringa samanlikna med det tidlegare utkastet til omorganisering av Sentraladministrasjonen, er at personalstøtte blir ei eiga eining på linje med fellestenesta og fagstøtta. Samtidig blir Bedriftshelsetenesta plassert i direkte linje til universitetsdirektøren, på same vis som Helse-, miljø- og sikring (HMS), skriv Uniforum. Dei nye einingane får namna leiarstøtte, fellestenesta, intern administrasjon, fagstøtte, personalstøtte, helse, miljø og sikring (HMS) og Eining for bedriftshelseteneste. Eining for internrevisjon held fram som før. Avgjerda inneber at dei fem avdelingane om me kjenner som Økonomi- og planavdelinga (ØPA), Organisasjons- og personalavdelinga (OPA), Studieavdelinga (SA), Forskingsadministrativ avdeling (FA) og Kommunikasjonsavdelinga vil slutta å eksistera frå 1. januar 2014. Alle dei tilsette vil bli fordelte på dei nye einingane i Sentraladministrasjonen. Eigedomsavdelinga og USIT er haldne utanfor den nye modellen. Positive styrerepresentantar – Dette er eg svært nøgd med. No er formuleringane mykje meir presise enn før. Fint at også risikoanalysen frå Eining for internrevisjon er tatt med, meinte ho. Ekstern representant Ole Enger etterlyste eit oversyn over moglege innsparingar. – Hovudgevinsten ligg på det kvalitative. UiO bør også ha eit system som kan måla dei kvantitative innsparingane. Det har vore snakk om 30 til 40 millionar kroner, sa han. Etter vedtaket i Universitetsstyret skal leiarstillingane utlysast og dei tilsette skal få vita korleis arbeidsoppgåvene deira skal løysast i den nye modellen. Truleg er ikkje kabalen lagt, før heile den nye organiseringa blir sett i verk frå 1. januar 2014. Eigedomsavdelinga startar intern omorganisering Også Universitetets senter for informasjonsteknologi (USIT) har hatt ei intern omorganisering. Alle desse omorganiseringsprosjekta er ein del av prosjekt Internt handlingsrom (IHR) ved Universitetet i Oslo. Når Universitetsstyret no har vedtatt alle forslaga frå universitetsdirektøren som er eit resultat frå arbeidet med Internt handlingsrom, blir også det prosjektet lagt ned. Over 80 000 døde nettsider – Det høyrer ingen stad heime at det finst mellom 80 000 og 90 000 døde nettsider på UiO, peika IS-direktør Arne Laukholm på. – Eit universitet er aldri betre enn det det står fram som på nettet. Så her må absolutt noko gjerast, meinte rektor Ole Petter Ottersen. Og ekstern styrerepresentant Grete A. Berget fylgde opp. – For alle organisasjonar er det viktig å oppgradera nettet og vera klar over at det vil kosta pengar å halda det ved like, konstaterte ho. Universitetsstyret vedtok samrøystes at det skal utarbeidast ein eigen framdriftsplan for nettarbeidet. Samtidig bad det universitetsdirektøren om å rapportera til styret om korleis iverksetjinga av dette arbeidet utviklar seg. Organiseringa av nettarbeidet i Sentraladministrasjonen skal greiast ut nærare som ei oppfylging av den nye organisasjonsmodellen for dei fem fagavdelingane. Då skal ein også sjå på fordelinga av arbeidsdelinga mellom det lokale og det sentrale. Vedtaket inneber at UiO skal arbeida aktivt for å sikra naudsynt webfagleg kompetanse i alle ledd. Eksamen skal bli digital Styrerepresentant Dag O. Hessen såg fram til det. – Eg sit akkurat no og skal prøva å retta eksamenar der kandidatane har brukt handskrift. Norske studentar har diverre ikkje ei tydeleg noko handskrift, så difor ser eg fram til å kunna gi dei digitale eksamenar, vedgjekk han. Les saksdokumenta til universitetsstyret. Foto: Anders Lien
I møtet i Universitetsstyret fekk den nye modellen full støtte, også frå tidlegare kritiske røyster som styrerepresentant Hanne Haavind.
Tidlegare Teknisk avdeling, som no har namnet Eigedomsavdelinga vil gjennomføra si eiga interne omorganisering. Kort fortalt går det ut på at seksjon drift og vedlikehald vert organisert med fem seksjonar, og seksjon for plan og prosjekt får tre seksjonar, i tillegg til ein stab- og støttefunksjon. Dette forslaget stemte Universitetsstyret for i går.
Eitt av dei siste forslaga som kom som ei tilråding frå prosjektgruppa var ei større satsing på nettarbeidet til UiO. I framlegget frå universitetsdirektør Gunn-Elin Aa. Bjørneboe blei det også peika på behovet for ei betre koordinering mellom dei ulike nettredaksjonane. Både fakultet og institutt blei oppmoda av Universitetsstyret til å samarbeida betre og nærare med den sentrale webredaksjonen for å betra kvaliteten på UiOs mellom 1,2 millionar og 1,4 millionar nettsider.
Også eksamen skal bli betre og meir effektiv i framtida. Arbeidet med Internt handlingsrom viste at det var naudsynt å setja i gang fleire nye tiltak for at det skal vera mogleg. Difor stemte eit samrøystes universitetsstyre for ein modell der eksamensarbeidet i hovudsak blir lagt til fakultetsnivå, men det også finst ei opning for å leggja det til instituttnivå. Det skal også skje ei større satsing på få innført fleire digitale eksamenar.